Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 11. ledna 2005

Vhodný doplněk?

Jedna generace sem, jedna generace tam, aneb jsem přehnaně praktický?

Starší: Jé ta ručička se pohnula.
Spokojená: Proč nosíš tyhle hodinky?
Starší: Protože mají černý pásek.
Spokojená: Tak si v nich nechej vyměnit baterku.
Starší: Proč? Já je nepotřebuju abych věděla kolik je hodin, navíc mám hodiny na mobilu....
Spokojená a já: A proč je teda nosíš?
Starší: No, ta černá mi jde k oblečení.


Tož tak.

9 komentářů:

  1. Z estetických důvodůnosím třeba vlasy... aby nebylo vidět, jak mám křivou lebku :)))

    OdpovědětVymazat
  2. aTeo, tomu rozumím,ale nejde o vhodné přirovnání. Ty bez vlasů budeš budit pohoršení, Starší bez nefunkčních hodinek nevzbudí nic. :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jí rozumím, něco podobnýho mám doma a taky tomu říkám Starší... někdy nevím, jestli se těm argumentům mám smát nebo plakat ;O)

    myslím, že aTeo by bez vlasů budil spíše lítost než pohoršení ;OP

    OdpovědětVymazat
  4. Díky fily a aTeo.Přestože ani jeden z Vás není bez vlasů! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já budím lítost i s vlasama...

    OdpovědětVymazat
  6. šmánkote((o: tadle generace je čím dál víc divná(((o:

    OdpovědětVymazat
  7. A kterou generaci máš na mysli?Tu moji, tu Tvoji nebo tu do které patří Starší? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nějak nevím...asi všechny(o:

    OdpovědětVymazat
  9. V tom případě není problém v generaci, ale v prohlubujícím se marasmu společnosti, hm? :)))

    OdpovědětVymazat