Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 11. ledna 2005

Všechno nejlepší Bohdano!

Tedy ke jmeninám samozdřejmě.

V kalendáři se skví jméno Bohdana. Stejně jako každý jiný den, si přemítám koho s tímto jménem znám. Ne slavné osobnosti, ani jiné celebrity, mám na mysli lidi z mého okolí. Znal jsem, tedy vlastně znám jednu Bohdanu, právě jednu, Bóďu. Pracovala v naší podnikové pokladně. Pak se vdala a změnila příjmení. Otěhotněla, odešla na mateřskou. Zmizela mi. Už ji nepotkávám. Neslyším její hlas v telefonu, když se ptám jestli už mám vyřízený cesťák. Přesto si na ni občas vzpomenu. A proto jí teď popřeju. Ačkoli vím, že si moje přání nepřečte, ostatně stejně by nevěděla kdo jí přeje. Přeji téhle a všem stejného jména.



Všechno nejlepší ke jmeninám Bóďo!


Tož tak.

3 komentáře:

  1. Já jsem taky jednu Bohdanu znala. A jako u tebe, taky zmizela ve víru života. Ale díky tomu, že sportuje a občas se mihne v médiích, tak vím, jaké je její nové příjmení a i to, že má mimčo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. s jednou Bohdanou jsem chodila na základku, byla mírně řečeno ze sociálně slabší rodiny a pravidelně nám do třídy nosila vši. Nějak nelituju, že mi zmizela ze života, ale ať si svátek užije ;O)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdana, co znám má xicht jak Zdeněk Srstka,vysoká jak basketbalistka, ramena ragbyového hráče a prsa nulky.
    Ale říct naší doktorce BÓĎO, tak mi rozhodí sandál!

    OdpovědětVymazat