Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 25. ledna 2005

Ručně, stručně!

Aneb proč nic nepíšu, přestože se tolik věcí děje?
  1. Napadl sníh a zase roztál. :(
  2. Ale ne všude! :)
  3. Od soboty lyžuju!:)
  4. V neděli jsme zprovoznili vlek! :) (pokud jste alespoň z okresu Přerov nechte vzkaz a já vám řeknu kam máte přijet, ale rychle než roztajeme!)
  5. Dvakrát jsem spadl. :(
  6. Poprvé to bylo v pohodě! :) (to mne zahranivšího, neudržel sníh na sjezdových lyžích)
  7. Podruhé jsem si narazil rameno! :( (to mám za frajeřiny na běžkách, když jsem se pokusil udělat kristiánku)
  8. Ještě furt mě bolí! :( (to rameno)
  9. Na dnes večer mám domluvenou masáž! :)
  10. Pokud by bolesti od krční páteře byly nakažlivé, a navíc přes blog, nakazil jsem se tady! :(
  11. Ale asi to nebylo ono protože už jsem O.K. :)
  12. A jako bonus se mi povedlo koupit skvělé mango, s nápisem! Až ho vyfotím tak Vám jej taky ukážu. :)
Tož tak.

6 komentářů:

  1. Už jsem si myslel, že trucuješ...

    OdpovědětVymazat
  2. nesváděj nic na blog, když seš obyčejnej rozdivočelej sportovec! ;OP

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, tu lyžovačku ti závidím, naražený rameno ne ;)

    OdpovědětVymazat
  4. aTeoNetrucuju! Měl bych? :)

    OdpovědětVymazat
  5. filyJo, jo, rozdivočelej to já jsem, ale sportovec? Myslíš? Musím se nad tím zamyslet! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. RybuskoNezáviď a přijeď! Kam? Prozradím za pět korun! :)
    A to rameno? No, sličná masérka se snažila, leč bolí stále, ach jo! :(

    OdpovědětVymazat