Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 20. ledna 2005

Podbízíte se?

Přesněji, píšete o tématech která jsou u Vás hledána? A radíte se se statistikami počitadla?

No já do nich koukám furt. Do nedávna nešlo o nijak zábavné čtení, každý u mne hledal něco jiného. Situace se změnila až s uveřejněním spotu o jisté populární deskové hře. Od toho dne se začaly objevovat přístupy se shodným klíčovým slovem. Není jich sice tolik kolik jsem myslel, že jich bude, ale nevadí. Na závěr snad ještě prozradím, že nejčastěji hledali mí návštěvníci tohle slovo na Seznam.cz. Vypovídá to o něčem?

Tož tak.

4 komentáře:

  1. Já sice nebloguju,ale téma se mě taky týká. Ano, podbízím se často, avšak... stále méně (myslím:) Míra podbízení nesmí překročit hranice vlastní identity. Prakticky už nevytvářím "hanbaté obrázky", které mi denně spolehlivě přitáhly na web stovky návštěvníků.
    A počítadlo? Naposledy jsem si ho všiml při magickém čísle 777.777 :) Je mi totiž z mailové pošty zcela jasné, že značnou část tvoří "odpůrci", ne-li přímo "nepřátelé". Nedávno mi napsal jistý (bez)vládní poblitik celkem kultivovaně, že mé práce jsou jednostranné a neobjektivní... Odepsal jsem: "Dělám si svou práci, tak jako vy. Její výsledky posuzují jiní, právě tak, jako vaše... což se stalo u posledních voleb."
    Pokud jsem k tomu debaklu přispěl, stálo to za to, nebo snad ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Kolikrát ale ti zbloudilci čumí, kam se dostali - http://yfca.bloguje.cz/25706_item.php :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Já do blogu svého píšu o pocitech svých. Velice jsem zvažovala, neboť první, na co jsem vždy narazila, bylo počítadlo a hodnocení. Zjistila jsem, že mne zdržuje a myšlenky ničí. Vím, je to zvláštní, ale proto jsem se po domluvě rozhodla, že jej odstraním. Přiznám se, že jsem ještě nějakou dobu závislosti na něm podléhala a litovala, ale nyní už zcela jistě vím, že jsem spokojená. Pokud můj odkaz někdo zachytí a k zamyšlení tu dojde, může se vyjádřit skrze komentáře. Vždyť nenutím a nelákám do pavučiny, která je tak lepkavá. Tichými krůčky se kolem procházím a hledám to, co milé mi je. Když nadchnu se, tak písmenkem potěším. V opačném případě, za sebou jen potichu zavřu dveře...

    OdpovědětVymazat
  4. já na počítadlo občas mrknu, ale jak se ke mně lidi dostávají, po tom nepátrám. Jsem ráda, že zajdou :O) A tebe jsem už dlouho neviděla! ;OP

    OdpovědětVymazat