Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 5. ledna 2005

Rozjezdy...

... pro Mikina a Spokojenou.

První letošní ježdění bylo poznamenáno změnou uzdění a tím i stylu jízdy. Evžen se už nemohl dívat jak, díky roztřeseným rukám, nejsme schopni bez jeho dopomoci, udržet koníky v pohybu. Poprvé se nám podařilo koníka rozjet, tedy vědomě a zhoupnutím. Udělalo nám to oběma radost, přestože jsme jezdili Dušana. Ten je ochotnější než Denis, což úspěch poněkud snižuje. Pak nás Evža vybavil ještě jinými pomůckami a dokonce jsme Dušana i rozklusali, z klidu!

Je mi nutno ovšem přiznat, že Spokojené jde ježdění lépe. Možná do toho jdu zbytečně silou a ne citem. Ona má síly méně a vyvažuje tento nedostatek chytrostí, zdřejmě. Taky přitom nemyslí na blbosti, jako co si holky dají k večeři a tak.

Jinak Denis, to je druhý hucul(brácha), měl na nový rok koliku. Bylo třeba i veterinární zásah. Proto dnes nejezdil. Vypadal celkem vpořádku, jen snad méně ochotně žral.

Tož tak.
P.S. Holky samozdřejmě čekaly s jídlem na nás, čas si krátily trápením simíků.

6 komentářů:

  1. na koni jsem seděla jen párkrát a vždy ho někdo vedl. Strašně jsem se bála. Na můj dotaz, zda by to přece jen nešlo pomaleji, se mi dostalo této odpovědi: "Kdybys to chtěla pomaleji, musel by stát..." Takže asi tak :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy není pozdě.Třebas jednou, až budou děti větší... Najdeš odvahu. A uvidíš svět ze hřbetu koně jinak. Člověk a kůň byli pro sebe stvořeni. Vyhovují si velkostí a pasují do sebe. ;)
    Jo a taky jsme viděli Tři krále, úplně maličké..., ale miloučké. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takhle tráví čas Spokojená šlechta...

    OdpovědětVymazat
  4. no, jsi mně naladil ... na jaře už konečně najdu nějakej kurs a taky se začnu učit jezdit :-) Asi to je moje jediný letošní předsevzetí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. aTeo! Ty rejpale!Co děláš Ty? Hraješ golf? To je taky masová zábava... :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Máme jízdárnu za barákem... až uvidíš v TV mezinárodní závody z Poděbrad, tak kousek odtud bydlím...
    Ale jinak nejraději na Maledivy a tak... znáš to, ne?

    OdpovědětVymazat