Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 18. ledna 2005

Lednový dlouhý večer

Mladší se na nás naprdla, že jsme sabotovali produkci datla Woodyho z Kreslounova.

Chytla první papír, co jí přišel pod ruku, popadla tlustou červenou tužku a jala se tvořit výhružný nápis nabádající k obezřetnosti při vstupu do jejího království. S vystrčenou špičkou jazyka pak podle pravítka celé dílo zarámovala tlustou čárou. Zálibně si svoje dílko prohlédla a odkráčela do koupelny.



$$OBR20129$$


Ke konci sprchování se z jejího směru ozýval spokojený zpěv. Kdyby nebyl leden, řekl bych krátká letní bouřka, ale takto?

Posilněn Jamesonem(číslo viněty JQ-058548) jsem se vydal na průzkum. Původně jsem chtěl použít skener, ale přilepila výhružku příliš pevně. Obrázek je sice rozmazaný, ale napjatá nálada z něj přezto přímo čiší.

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Neřekla bych, že čiší(o: Přijde mi to spíš roztomilé než naštvané...
    Jen byste jí mohli dopřát i jiný než linkovaný papír...pak jsou ty lidičkové moc proužkovaný((o:

    OdpovědětVymazat
  2. Tychi, ale jistě, mohli,jenže to by musela do místnosti kde jsem byl já, nebo si říct Spokojené. A to jak jistě uznáš v té situaci opravdu, ale opravdu nemohla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To nemá chybu...Až bude jednou mít svůj blog, pečlivě budu vážit slova svá v komentářích...
    Syn zamala napsal podobný vzkaz své starší sestře: Zákaz vstupu pro Kláru XXXXX. Jestli sem vleze, dostane do držky!!! (pravopisných chyb tam měl víc než slov, orámováno černě:)

    OdpovědětVymazat
  4. To si teda dej, aTeo!Já si taky dávám pozor! Zvláště pokud je v dobrém rozmaru a bez výstrahy se mi pověsí okolo krku. To si dávám pozor, aby mi nelouplo v zádech! :))))

    OdpovědětVymazat
  5. to je paráda! Kolik jí vlastně je? A kdo jsou ti ksichtíci, co nakreslila? ;O)

    OdpovědětVymazat
  6. fily, u ksichtíkůsi nejsem jistý, mám jen drobné podezření. Zkusím upřesnit. Zato věkem jsem si poměrně dost jistý, loni oslavila první dekádu. :)

    OdpovědětVymazat