Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 4. ledna 2005

Inventura?!

Moje odpolední mise byla úspěšná padesát na padesát.

Moje posváteční inventura? Cukroví mi opravdu chutnalo, i měřič hmotnosti to říká. Jinak vše při starém, jen jsem z nevysvětlitelných pohnutek přistoupil na změnu dopravy do práce - chodím pěšky. Ať mi to dlouho vydrží! Hýčkejte svou váhu také!

Odpoledne bylo rituálně zabito návštěvou banky za účelem vyzvednutí kreditky. Byla to nuda, přestože paní u přepážky je podivuhodně zábavná a inteligentní. Teď mohou čerpat. Jen mé hlavě přibylo nové trápení - další PIN.

Pak následovaly dvě inventurní návštěvy, jedna úplně zbytečná, neb jsem nikoho nezastihl a jedna mooooc příjemná, v knihkupectví. Popřál jsem panu vedoucímu mnoho prodaných knih a nízké skladové zásoby. Olíbal jsem knihkupkyně a ony mi na oplátku ukázaly nového Žambocha, co ho Ježíšek nestihl. Prý, přijď ve čtvrtek a můžeš si ho koupit. Už budeme mít po. Takže ve čtvrtek bude můj a Vy se dozvíte více.

Ještě jsem si objednal ventilátor do kejsu a živě porozprávěl o hlučnosti prescotů. Moc mne pán nepotěšil, ale co naplat výkon je výkon.

Tolik k dnešním inventurám. Snad jen na závěr, pro mne tento rok asi bude celý inventurní ve smyslu přesného vykazování časového rozvrhu pracovního dne, nejde o až tak novou věc a možná, že zrovna tohle pomůže mé rozhárané nitro poněkud učesat.

Tož tak.

3 komentáře:

  1. taky bych měla začít brát ohledy na váhy, i když cukroví mi letos moc nechutnalo. Inventura probíhá i u mě, leč trochu jiného druhu...
    Co je "vkazování"? (chápu to jako vykazování od slova výkaz, ale nevím, jestli dobře)

    OdpovědětVymazat
  2. Chápeš to dobře!Už jsem slovíčko opravil. :)

    OdpovědětVymazat