Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 17. ledna 2005

Koňak

Všechny zveřejnitelné příjemné prožitky minulého víkendu byly spojeny s alkoholem.

Byli dva. Jmenovali se Remy Martin. Panáci. Vylepšili mi páteční večer a nedělní odpoledne. Bylo to jako pít koncentrované slunce. Je to cliché, ale je to tak. Ještě teď tu chuť cítím.

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Dvé romantikůjsou Rémy s Martinem, je s nimi milé popovídáníčko.
    Já kamarádím i s tvrdými chlapíky, jejichž jména jsou Müller a Thurgau. Zrovna nedávno mne pěkně zřídili! Raději se příště vydám na procházku s Jeníkem Chodcem...

    OdpovědětVymazat
  2. Znal jsem,jednoho Müllera, nevím jestli se s tím Thurgauem kamarádil, ale byl strašně ukecanej. Druhej den mne vždycky z těch jeho řečí pekelně bolela hlava... :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak já beru toho Jendu ;O) a taky André ;O) Oba s Mírou, takže mě z nich hlava bolí zřídka :O)

    OdpovědětVymazat
  4. A myslím takykaždýho toho chlapa zvlášť, viď, fily? :)

    OdpovědětVymazat
  5. 2filyAbys nakonec nebyla promiskuitní, ono se po štatlu těch Jeníků prochází, až oči přechází...
    - mladík v červené mikině na rychlovku
    - výřečný akademik v černé šolně
    - romantický lesník v zelené kamizole
    - sladký básník v hnědém oblečku
    - elegantní buzík ve zlatým kvádru
    - swingující tanečník
    - pro upřímnou ženu Premiér
    - ušlechtilý šedesátiletý Lord v modrém sačmenu
    - japonský mistr Kung-Fu v bílém kimonu z roku 1820
    Stačí si jen vybrat.

    OdpovědětVymazat
  6. výklad pro whisky neznalé:Vše Johnnie Walker, postupně: Red Label, 12-letá Black Label, JW Liqueur, 15 i 18-letá Gold Label, JW Swing, JW Premier, Blue Label, JW 1920 - k mání jen v Japonsku.

    OdpovědětVymazat