Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 21. listopadu 2004

Vlastně bych neměl?!

Práce mi přetéká přes hlavu a já jen tak tak nadechuji jednotlivé střípky myšlenek. Vlastně bych neměl, neměl bych teď psát, ale nedá mi to než zapomenu.

Zdá se, že se blíží prozrazení dřevníku. Mladší svým bystrým očkem již několikrát zahlédla dřevník na monitoru. A dnes si při obědě prozpěvovala: Mikinův dřevník, Mikinův dřevník... Nevěděl jsem jak ji zarazit, aby to nebylo moc nápadné, jako že o nic nejde. Nevím, asi se pravda provalí, tak nějak, samovolně. Už aby to bylo!

Jinak se dnes, ani včera nedělo nic neobvyklého. Složil jsem, jen tak sobě pro radost, židli co jsme koupili pro Starší ve středu v IKEA. Šlo mi to pěkně od ruky, mám takové jednoduché skládanky rád. Starší byla také ráda. Má na čem sedět. Vlastně to už je druhá radost. Babičce jsem připojil žárovku na tráfko od kalkulačky, bo si chtěla rozsvítit v okně měsíček smějáček, to bylo radosti.

Bolí mě záda.

Tož tak.

2 komentáře:

  1. Hochu, nevsadil bych na tebeani fialovej žetón. Zatajit před rodinou vlastnictví nemovitosti (byť by se jednalo o pouhý dřevník), to se prostě neodpouští! Měl ses líp zakonspirovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Není rozumné,na mne sázet! :-) Nikdy nevíš který z mých čísel padne. ;-)

    OdpovědětVymazat