Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 25. listopadu 2004

Třídní schůzky

Ne nebojte, nebyl jsem na nich. Byla Spokojená.

První třídní schůzky naší Starší na víceletém gymnáziu. Vlastně o nic nejde, známky nosí průběžně, tudíž žádné překvapení. Vlastně lze říct, že mediální obraz naší hvězdy, předestíraný na nepravidelných tiskovkách, které pro nás sama pořádá, se poměrně zdařile shoduje s pohledem jejích učitelů. A nutno přiznat, že chrakteristiku: kdyby se trošku více snažila, byla by vynikající, slýchával můj otec docela často. Je to moje dcera. Kěž by raději byla cílevědomá po Spokojené.

Spokojená byla okolnostmi donucena konstatovat, že charakteristika jednotlivých učitelů podle Starší, vypovídá zdařile o skutečnosti. V některých případech je to dobře, v jiných zbývá jen povzdechnout, ach jo.

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Já tam teda byl...Hlavně proto, aby ta moje "Spokojená" nebyla nespokojená. Synovi jsem prostřednictvím mobilu zatepla vyčetl všechno, co po mně podělil, doma jsem však některé aspekty jeho přístupu ke studiu zamlčel. Chlapi holt musí držet basu, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Důvodůproč šla Spokojená je hned několik, vyzdvihnu ty hlavní - je to její mateřský ústav, byť předrevoluční, jistou dobu učila tamtéž, je rodačka z našeho městečka, je to pro ni společenská událost a v neposlední řadě, mé účasti měly vždy nepříjemnou dohru, která se odrazila zejména na prospěchu našich robátek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jo, taky ti něco prozradím:Na tom soukromém ústavu, kde syn studuje, jsem rok externě učil. Teď chodím se synem na nepovinnou latinu a sedíme spolu v jedné lavici:) Paradoxně jsem tam byl dřív profesorem, než studentem... no není to sranda !?

    OdpovědětVymazat
  4. No snad legrační to je,ne každý zvládá přímou konfrontaci svých znalostí s vlastními potomky. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já to zvládám bez potížíKlidně si od něho nechám napovídat, taháky máme společné :O)

    OdpovědětVymazat
  6. u nás byl na třídních schůzkách můj muž. Taky volal hned zatepla. Říkal: "Vyřiď jí, že mě nebaví chodit na třídní schůzky, kde musím poslouchat, jak je to milý, snaživý, bezproblémový děvče!" ;O)

    OdpovědětVymazat