Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 23. listopadu 2004

Já mám čtyři.

Nevím zda je tento spot ještě vhodně zařazen, ale zima ještě kalendářně nezačala tak co.


pneuservis: Co si přejete?
já: Přezout gumy.
ps: A kdy máte představu, že to provedeme?
já: Hned?
ps: ???
já: Dneska?
ps: My máme až do čtvrtka plno!
já: Tak to já zkusím jinde...
ps: Počkejte, já se podívám... nóóó, zrovna teď je tady čtvrthodinka volná, tak si najeďte do boxu :)
já: Hned? ;)


Chvíli po té co jsem, za použití veškerého svého šarmu, přesvědčil pána v pneuservisu, že ta čtvrthodina co má volno, je určena k přezutí mého autíčka do zimních pneušek, sníh zvedl kotvy a se sílícím deštěm odzurčel dolů povodím.

Zítra mne čeká delší výlet a chtěl jsem být jistý v zatáčkách. Jedu sic na jih, ale člověk nikdy neví kolik je kde sněhu. Stejně jsem měl převlékání gum v plánu již drahnou dobu. Nadpis napovídá, že já, na rozdíl od jiných, mám na každé kolo jednu pleumatiku a jsem na tom tedy lépe a hlavně bezpečněji.

Tož tak.

4 komentáře:

  1. všechny čtyři? Fakticky?! Tak gratuluju, to je fyzický důkaz, že nejsi žádný (státní) orgán... ;OP A že přeju beznehodovou cestu! :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Když se umíš narodit:ps: Co si přejete?
    já: Přezout gumy.
    ps: O.K., chcete to hned?
    já: Ano...

    OdpovědětVymazat
  3. Když si umíš vybratvhodnou chvíli, problémy se dostaví samy. Předpokládám, že nesněžilo a nemrzlo, když jsi měnil, nebo se mýlím? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. myslím, že zrovna padaly žebřiňáky... nebo to byly trakaře? už nevím

    OdpovědětVymazat