Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 1. listopadu 2004

Jsme tým!

Taky by se tohle mohlo jmenovat "Opravdu jsem OPRAVDOVÝ PROGRAMÁTOR?", ale nejmenuje.

Celé dnešní odpoledne jsem strávil vychytáváním chyb v automatu jen o málo chytřejším než je třeba termostat topení s časovačem. Celá ta věc by nebyla žádným hrdinstvím, kdybych tak nečinil po telefonu. A to na vzdálenost ne menší než přes celou naši rozlehlou republiku širou. Od NÁS až do Aše. Na druhém konci vlny byl technik s velmi povrchním vztahem k podobným mašinkám, ale s o to větším entuziasmem. Se slovy to musíme zvládnout jsme se do toho pustili. Ne že bych si dělal tímto nárok na zařazení do této kategorie, ale uznejte diktovat logické schéma člověku, který umí akorát mačkat čudlíky?

Odstranili jsme příčinu jednoho hlášení chyby a došlo na má slova: Až přijdeme na tohle, teprve zjistíme proč nám to nechodí. Furt mám pravdu. Jen jsme tak nějak nemohli kápnout na to správné vlákno vedoucí k rozmotání klubka problému. Už jsme to odpískali a zavěsili, technika vyhnali malíři. Seděli jsme se Spokojenou a přemítali v čem dello.

No kam čert nemůže, nasadí ženskou, jenže tentokrát se nám to fakt šiklo. Alébrž Spokojená k tomu bazmeku co měla ta kalkulačka řídit, malovala projekt. Tudíž vlastnila důležité know-how. Můžu říct, že když to na mne vybalila, málem jsem upadl pod stůl. Pak už to byla hračka. Zítra ráno, až vypadnou malíři, tak to s technikem doladíme. A my jsem si se Spokojenou nalili panáka tullamorky, tak nějak za odměnu a že jsme ten TÝM.

Tož tak.

P.S. Taky by se to mohlo jmenovat: Mikine, je třeba ohlídat si koncáky, zvláště pokud vypínají stykače i v silovině.

3 komentáře:

  1. hmmmm... některým slovům v textu nevozumím... asi nepatřím do týmu, že? ;OP Jo a když seš tak chytrej, že úřaduješ po telefonu, zaúřaduj i po síti a poraď mi, jak si změním barvu na blogu. Díky :O) Jo a NESMĚJ SE MI!!!

    OdpovědětVymazat
  2. fily: nesměju se Ti.
    aTeo: četl jsem a ztotožnil se, i našel. :)

    OdpovědětVymazat