Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 2. listopadu 2004

Dneska není posvícení!

Bububu Ty zlá porucho, zalez a už se neukazuj. Aneb do čeho si tenhle člověk vaří kafe.

Akce! Mikin měl dnes akci. Navlíkl se do montérek, vskočil do zimních bot, obrnil se vyvložkovanou bundou. Celou kreaci završil přilbou, bílou. Fešák, pochválil jsem se, popadl noťas a vyrazil do terénu.

Celé dopoledne se mordoval se zařízením bez zjevné příčiny se zastavujícím, bez možnosti odvolat se na ONSV ani aplikovat DOPPNFVH. Fakt jsem se snažil, ale nic. Nakonec změnili vzor a chyba se přestala objevovat. Proto bububu.

Ačkoli navlečen jak cibule poněkud jsem prochladl a tak jsem si udělal kafe do svého oblíbeného hrnečku. Chcete vědět do jakého? No přece do toho co je vystaven v galerii blogerských hrnků na brouzdej.cz. Tamtéž můžete jednotlivé, jistě hodnotné exempláře podpořit a erudovaně vybrat ten, který nejlépe vystihuje povahu svého majitele a vaši představu blogerského kafe.

Tož tak.

2 komentáře:

  1. Správný odkazna ONSV a DOPPNFVH je tento: http://binarniladin.bloguje.cz/75908_item.php
    Myslím, že by to nikdo nenašel...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jo,spravil jsem to. Měl jsem zato, že kopíruju trvalé odkazy. :(

    OdpovědětVymazat