Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 19. října 2004

Zadržený dech

Každý z Vás určitě alespoň jednou zkoušel jak dlouho vydrží pod vodou bez nadechnutí. Zkoušel však někdo jak dlouho vydrží beze zjevného důvodu nic neblognout?

Já jsem to zkoušel právě teď. Tedy do těď. Ale švindloval jsem, není pravdou, že jsem nepsal o své vlastní vůli. Bohužel nemám originálnější důvod než nedostatek času.


Všimli jste si, že nedostatek času se vyskytuje v jakýchsi vlnách?  V důsledku synchronního působení neznámé vlnotvorné síly spousta človíčků najednou mluví o přepracovanosti, únavě a podobných věcech způsobených právě nedostatkem času.


Také je ověřeným faktem, že nedostatek času nikdy nechodí sám. Většinou se dostavuje v doprovodu dámy, hromady práce. No a spolu čekají spousty robátek, pro něž je jednoduché najít jméno, blížící se termíny je jedno z nich. Pokud je takových dětiček více, můžeme si je třebas očíslovat.


Pro samé bonmoty nemáme teď na boty. Pro zvrácení této situace snažím se seč mohu, jak v robotě tak na druhé směně doma.


Tož tak.

3 komentáře:

  1. to znám :O) Ale někdy je to těžký, v hlavě mi skáčou věty, pojmenovávají se situace, ukládají patvary slov, který je mi líto zapomenout, ale zapomenu je, to je jasný, protože se nedá psát, když ti Čas dýchá na záda... :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslel jsem si,že tě tak vyčerpalo krouhání zelí...

    OdpovědětVymazat
  3. No Miki ale fuj! Pět dní nic nenapsat, jak jsi to mohl vydržet? Bych nevydržela... pět dní...

    aTeo, provokatére :-)) ale mě to zelí napadlo v první chvíli taky :-)))

    OdpovědětVymazat