Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 12. října 2004

Krouhané zelí

Pro ty kdo neví jak taková věc vypadá, mám tady poměrně podrobný pohled na oné.
Krouhané zelí

$$OBR12385$$

Tož tak.

5 komentářů:

  1. jábych se na to ráda podívala, ale bohužel se mi obrázek neobjevil...no, nevadí, určitě je pěkné..:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Odkaz: http://mikin.bloguje.cz/zelí.jpg nelze otevřítPoměrně podrobný pohled na oné si tví návštěvníci budou muset odpustit...

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, nevím,zda stojí zrovna tenhle obrázek za snahu, ale podnikl jsem kroky vedoucí k umožnění jeho zhlédnutí. Omlouvám se, za utrpěné příkoří. :)

    OdpovědětVymazat
  4. to se miulevilo! Já myslela, že to nejde otevřít jen mně a styděla jsem se za svoji neschopnost... nyní potěšena vidím, že vidím (ač neschopnost patrně setrvává :O)

    OdpovědětVymazat
  5. Njn, je to krouhaný zelí... !

    OdpovědětVymazat