Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 26. září 2004

Vzpomínka pro studené ráno.

Poslední příspěvek do letní rubriky v tomto roce. Malé povzbuzení pro studené ráno.

Ani horká káva a teplá peřina občas nejsou dostatečnými zbraněmi hromadného ničení proti vlezlé zimě. Tento obrázek nemá větší průraznost, ale slunko které nasvětlovalo tuhle žlutou hlavičku Jestřábníku lesního, bylo ještě letní. A mělo sílu! Tak si užívejte.

$$OBR11154$$

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Jen abys to neuzavřel předčasně!Meteorologové vyhrožují babím létem, tak nevím.
    Podzim a zima budiž pochváleny - kromě zimního času, ovšem. Nezbyde mi než ho jako každoročně okázale ignorovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Jen ať vyhrožují!Pokud bude pěkně, budu rád. Včera v podvečer bylo tak nádherné a tajuplné světlo. A já neměl čas vyrazit s kouzelnou skříňkou. To mne bude docela dluho trápit. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Se netrap!Mě dneska ukradli digifoťák (kromě jiného) :(

    OdpovědětVymazat
  4. No teda!Tohle mne vždycky rozhodí. Lhal bych, kdybych řekl, že je mi to jedno. Je Ti třeba nějaké pomoci? ?-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně jsem si naběhl, viď?Ani nevíš jak rád bych měl tolik peněz abych ti mohl vyhovět. Asi jsem vadnej, ale víš co já bych chtěl kdybych si mohl přát cokoli? Aby všechny nadzemní vedení byly přemístěny pod zem. Vždycky mne totiž vytočí sloupy na místě které si chci vyfotit. Jistě uznáš, že vzhledem k této vizi je cena foťáku pro tebe, prkotina. :)
    Tož tak?

    OdpovědětVymazat