Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 24. září 2004

Klaksony ve tmě.

Nevím zda mne čtou i řidiči náklaďáků, ale jsem si jistý, že zachvíli mne nebudou mít rádi a za další chvíli se stanu hrdinou jejich nočních můr. Tedy, nápodobně!

Obzvláště ti jedinci kteří jezdí těsně před šestou hodinou okolo naší milované firmy směrem na Ostravu, tak ti ze mne musí mít radost. Dnes, jako již po několikáté, se mi opět podařilo vléct za sebou kolonu aut. V čele s mohutným náklaďákem, který si netroufal toho mizerného cyklistu předjet. Ani se nedivím a blahořečím jim.

Dnešní den je mimořádný tím, že řidič byl poněkud slabších nervů a dovolil si na mne zatroubit, naštěstí až po mém odbočení. Jinak bych spadl z bicyklu rovnou jemu pod kola.

Takže taková jsem já teď odvaha. Nejsem však lehkomyslný a proto vozím vzadu dvě blikačky a ve předu si taky svítím. Už aby tu naši silnici dodělali. Do té doby budou za deset šest za mnou jezdit kamióny třicítkou a pokud nebude foukat protivítr i pětatřicítkou! :)

Komu by to nedošlo, tak se jedná o popis osobního hrdinství při jízdě do práce, zarámovaného do jedné uzavírky silnice a příšerného strachu z kamiónů, bez naděje na vybudování cyklostezky.

Tož tak.

7 komentářů:

  1. po zaplacení pokuty ti nezbylo na benzín?Když už tak lehkomyslně riskuješ, opatři si na kolo výmluvnější blikačky, aby všem bylo jasné, s kým mají tu čest a neprovokovali: http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.63.gif

    OdpovědětVymazat
  2. O benzinu to není!Jednak mám nafťák. :) Druhak mne k ježdění na kole do práce vedou jisté lehce vyvratitelné důvody, vzdáleně související se zdravím a dobrou náladou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. aTeo s pochopením:)24. září 2004 v 12:05

    Tím se owšem wše wyswětluje!Výfukové plyny z náklaďáků nepochybně upevní tvé zdraví a klaxxxony vygenerují dobrou náladu...

    OdpovědětVymazat
  4. Vždyť jo!Psal jsem lehce vyvratitelné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. dotazKdyž řídíš auto, nadáváš cyklistům? :O)

    OdpovědětVymazat
  6. Já nadávám řidičům,cyklisty uctivě objíždím, tedy pokus je vidím. Někteří jezdí opravdu v utajení! :))) A je třeba předpokládat, že jsou opilí, odbočí bez ukázání, upadnou. Já dokonce, pokud jedou v protisměru auta, tak raději zpomalím a počkám. Bojím se, protože cyklista není vinen nikdy. :-

    OdpovědětVymazat
  7. U nás v Poděbradech by sis užil!Hustota bicyklů na jednotku plochy snad nejvyšší v EU. Kdo tady chce něco znamenat, má kolo bez brzd, světel a blatníků. V noci,kdy se vyprázdní kolostavy před hospodami, je na ulicích opravdu rušno. Kamarádi z mokré čtvrti se Braunovým pohybem a ve trojstupech přesunují ke svým zachmuřeným manželkám, aby provedli svou obhajobu. Někteří dojedou k cíli, jiní se probudí až ráno v příkopech. Ti méně šťastnější skončí na prosektuře a nemusejí už nikomu nic vysvětlovat. Tož tak to chodí u nás...

    OdpovědětVymazat