Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 23. září 2004

Včera... Byla středa.

Včerejší události předznamenané prací v noci a brzkým vstáváním.

Tak jsem byl na strojíreňáku. Bylo to jiné než jsem očekával, méně akce, méně novinek, odvážnější hostesky. Byl jsem všude kde jsem si předsevzal. Jen Eskon bude až na INVEXu. Nevadí, budu se těšit.

Jsem pirát silnic! Včera jsem utrpěl svoji první pokutu za nepřiměřenou rychlost. Bohužel v obci, za což se stydím. Nad poznámkou pokutujícího staršiny, měl jste si přivstat, jsem se musel pousmát. Někdy čas kdy vstáváte vůbec nehraje roli. Já jsem vstával v pět. A spát jsem šel o půl druhé. Přestože jsem viděl několik bouraček sám jsem vyvázl nepoškozen. A závěrečnou fázi jsem absolvoval jako KAMIKADZE. Semena stepní trávy udělala své a já doma ještě dlouho nemohl usnout.

A taky jsem ztratil mobil. Už se našel. Zapoměl jsem jej na jednom spřáteleném stánku. Hodní lidé ještě žijí. Zatím je to tak, že sice nevím kde je, ale vím, že se ke mě dostane. Už jsem málem blokoval číslo. Nakonec po dvacátém prozvonění se nálezce ozval. Děkuji, děkuji.

Musím se velice omluvit, ale přestože jsem dělal co jsem mohl nic mi o klobouk nezavadilo. Zdřejmě jsem podcenil přípravu - neměl jsem klobouk.

Tož tak.

10 komentářů:

  1. ...takže tři oříšky jsi mi nepřivezl, chm...

    OdpovědětVymazat
  2. komu všemu jsi ty oříšky nasliboval?! :O) A nakonec si nevezmeš ani klobouk! Styď se! Pokutu ti odpouštím. :O)

    OdpovědětVymazat
  3. A teď jak z toho ven?Pomůže pravda? Zkusím to. Sliboval jsem, sliboval jenom Popelce. Ach jo, věděl jsem, že to nezabere. Holky darebný, místo aby jste byly rády, že jsem přežil a navzdory mikrospánkům si zvládl koupit to pitíčko, pustíte se do mne kvůlivá oříškům, který Vám ani nedokážu doručit. :((( To je, ale blbá výmluva, fuj, fuj, fuj!!!

    OdpovědětVymazat
  4. A Rhapsody???Nebuď naprdnutá jo!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Hodní lidé opravdu ještě žijí...... ale je nás zatraceně málo! Ty ses svým ohavným přestupkem zařadil mezi nehodné - styď se víc!

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy bych nevěřila, že to někdy vyslovím,ale musím souhlasit s aTeem... :O))

    OdpovědětVymazat
  7. Stydím se!Stydím se nejvíc jak jen to jde a ještě dvakrát tolik. Stačí? :)

    OdpovědětVymazat
  8. aTeo smířlivě)24. září 2004 v 2:47

    Mikine, stačí, ale víckrát to nedělej!Fily, dělím lidi na ty, co už si na mě zvykli a na ty, kteří to dosud nestihli:)
    Abys viděla, že nejsem žádnej troškař, co bys řekla nominaci na Miss Blog?

    OdpovědětVymazat
  9. Mikinetak jo, mně to stačí :O))

    OdpovědětVymazat
  10. aTeoty mě zničíš :O))
    Nominuj mě :OP Miss jsem byla naposled na základce ;O) a to jsem stejně skončila 2. ze školy. Holt jsem nikdy nebyla nejkrásnější... :O))

    OdpovědětVymazat