Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 22. září 2004

Jo, jo, už je to téměř tady!

Podle kalendáře zítra, podle sluníčka dneska, podle Mikina teď. A s novou rubrikou.

Podzim mám rád. Bývá barevný i šedivý. Veselý i zádumčivě smutný. Pro mne spojen s pěšími výlety. S pouštěním draků. S pálením bramborové natě. S nakládáním zelí. Se zablácenými botami a kapkami deště za krkem. S pleskačkovým pitíčkem na rozcestích.

Ha, musím někoho pumpnout o slivovici!

Tož tak.

7 komentářů:

  1. Souhlas, podzim je nádherný!Kromě těch zablácených bot všechno ostatní beru. Jo... a slivovice už mi taky dochází !

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda podzimTak když si aTeo všechno zabral, beru ty zablácený boty. Slivovici máme v lednici. :O)

    OdpovědětVymazat
  3. aTeo: ale jak bez toho bláta dosáhneš toho ostatního? :-|
    fily: to skoro znělo jako pozvání na panáka? Nebo společná očista zablácených škorní? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. těžko říct :O) Vem tu bramborovou nať, sejdeme se na poli a uvidíme ;O)

    OdpovědětVymazat
  5. A na kterým poli?Na královým, na černým, na horním, na dolním, ...? No na kterým? Pokud na bramborovým, tak nemusím brát ani tu nať. :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Na jakým poli?!Jak se můžeš ptát?! Přece na černobílým :O) A tu nať vem, já totiž nevím, jak vypadá a nepoznala bych ji ani v bramborovým poli :O)

    OdpovědětVymazat
  7. Když nevíš kudy kam, udělej ze sebe debila, tak dělám. Eeeeeeeeeeee?

    OdpovědětVymazat