Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 9. září 2004

Nosná témata!?

Jó, to ano, já mám spoustu nápadů, ale dotáhnout je do konce mi činí vážné potíže.

Tedy většinou to vypadá tak, že mne napadne nějaké báječné spojení, tedy slovní, ehm, že? No a v okamžiku kdy se je snažím uchopit, vyklouzne mi z hlavy jako úhoř a zmizí v nenávratnu. Tak svět přichází o skvělé úvahy na světová témata, básnická díla jiskrnných kvalit a povídky o věcech které každého zajímají.


Míval jsem takovéto problémy odjakživa. Dokonce nejen ve spojitosti se slovesnými útvary. Můj otec se něco natrápil marnými pokusy umístit mne, tenisovou pálku, míček a kurt do vzájemného souladu. Nakonec musel rezignovat, což jej jako zapáleného tenistu muselo velmi mrzet. Mou tenisovou kariéru zakončil slovy: "Ty vždycky zaujmeš nějakou pózu, v té se ti zalíbí a pak se divíš, že balón letí jinam." A měl pravdu. Letěl.


Moje nápady začínají a končí vždy stejně, skvělým sloganem, jedním veršem, jednoduchý avšak geniálním postřehem. Vždy se opájím jedinečností myšlenky tak dlouho až ji zapomenu. Nakonec proč ne. Byla moje, mohu ji i zahodit. Ve světlých chvílích, kdy se sejde nápad a prsty na klávesnici mohou některá témata být zachycena mým neumělým slohem. A když říkám neumělým, možná ani nevystihuji neskutečnou ubohost mých slovních spojení, až na obě nohy kulhajících přirovnání, dětsky jednoduchých veršů, no hrůza.


Dočetli jste až sem? O.K. už je konec. Že jste se nic nedozvěděli? A kdo to sliboval. Já? Pak se omluvám, čtenáře škádlit si již více nedovolím a raději zápisek ukončím.


Tož tak.

5 komentářů:

  1. Miki, tak tohle se ti povedlo! Supr úvaha! U mne je to taky tak :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec mě to nepřekvapilo...Mohl jsi přidat anketu o tom, kdo ještě TO taky zná... Hrával jsem i ténis :O) závodně. Tedy snažil jsem se...

    OdpovědětVymazat
  3. Ankety nedávám.Stejně mi na ně nikdo nekliká. A máš pravdu ten spot není moc dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli......to bylo nejvíc napsáno jako reakce na můj komentář, tak já třeba na ankety (které se mě týkají a ve kterých se mohu přiklonit k nějaké variantě odpovědi) klikám. Myslel jsem to tak, že by mě zajímalo, jak hodně % je nás na tom dost podobně v těchto záležitostech... Vůbec jsem netvrdil a ani jen nenaznačoval, že by ten spot nebyl dobrý!!! Potěšilo mě, že "v tomhle" nejsem sám. Ale JÁ vůbec nejsem "měřítko", nikam moc "nepatřim" a těžko podle mě soudit :O) Asi tak...

    OdpovědětVymazat