Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 16. července 2004

Neurážím Vás, tím že jsem?

Tohle je hodně negativní zápisek.

Jsem vážně tak dokonalý jak si myslím? Je vůbec možné, aby někdo byl tak dokonalý? Určitě! Nebo ne?

Trpím takovou úchylkou. U každého člověka se kterým se potkávám, předpokládám, že je minimálně na stejné úrovni jako já. Mentálně, sociálně, fyzicky, finančně nebo jinak, co já vím jak ještě? Jenže, když si teď nad tím tak přemýšlím, jestli já Vás vlastně neurážím? Co když jsem ten nejhorší, nejhnusnější, nejpodlejší asociál a srovnáním Vás se mou jen kydám hnůj na Vaši přirozenou nádheru vylepšovanou pílí vám pevně vlastní a vrozenou? Jak takovýhle názor použít ke svému prospěchu, či dokonce k prospěchu širšího celku, tedy Vás? Dá se to vůbec?

Teda jo, já musím mít vážně těžkou depku, když tady smolím tyhle kydy!

Tož tak!

2 komentáře:

  1. kecko, u tohohle spotu ses docela dobře bavil :-)))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíš?Ještě jednou si to po sobě čtu ...zzz...zzz...zzz... Mno, ani ne. Je to fakt šílená slátanina. :)

    OdpovědětVymazat