Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 15. července 2004

Já vím, že to nebude fungovat!

Snad přeci jenom se mi někdo ozve. Hledám takovou věc, prográmek, systém. Univerzální generátor křížových referencí. No a samozdřejmě nejlépe zdarma. Ani to však není podmínkou.

Pokud už čtete tady tohle, tak budu konkrétnější. Mám zdroják, v textovém souboru. Je to program pro automat. No a potřebuju něco co mi vypíše kde jsou použitý jednotlivý proměnný a v jakým kontextu. Případně mohou být součástí zdrojáku i deklarace a definice maker. Takovej trošku assembler, ale má jiný instrukce. Výsledem by mi stačil klidně jako textovej soubor. Třeba jen pro vytištění.

Hledal jsem na internetu. Většinou je to součástí nějakého překladače. Ale to není nic co bych potřeboval. Našel jsem jeden odkaz, CREF. Nějak se však nemůžu dobýt vlastní utility. Tak snad jen pro představu jak by to mohlo vypadat.

Nejsem naivní, nemyslím si, že bych se takto mohl dopracovat něčeho rychle, ale náhoda se může unavit a sednout i na vola, tedy na mě.

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat