Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 5. července 2004

Je mi příliš dobře.

Je mi tak dobře a jsem v takové pohodě, že nejsem schopen zplodit vůbec žádný zápis do dřevníku. Polínka raději přikládám na oheň pěkných mezilidských vztahů. A rukama umazanýma od dřevěného uhlí mávám všem kteří mne chápou. Ještě Vám věnuji úsměv svou umaštěnou pusou a zavolám nashledanou ve volnějších časech. To pak snad i něco napíšu. :-)

Snad jen...

Je to neskutečná pohoda, mít všechen čas pro sebe. Nemuset se s nikým hádat a mluvit jen o tématech, která si člověk vymyslí sám. Podnikat výpravy jejichž jediným kapitánem je můj zemdlévající mozek. Pořídil jsem si, jako dárek k letošním prázdninám, mapu do GPS a využívám dobrodiní práce jiných pro svou zábavu.

Opravený a vylepšený bicykl mne donese všude kam si připustím cestu a dobří lidé jsou všude. Hlavně dobrovolní hasiči se svými soutěžemi. :)

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat