Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 1. července 2004

Prázdniny?

Asi je stylové napsat něco o konci školního roku. Jakože je to fajn, že začínají prázdniny a tak, že?

Je fajn, že začínají prázdniny.

Jakousi naučenou setrvačností, snad ještě ze školních let, se těšívám na dva letní měsíce vyhrazené prázdninám. Červenec, Srpen. Moje natěšená nálada je stále více spjata s prázdninami mých děvčátek, já vlastně ani volno nemívám, tedy větší volno, dva měsíce, kde by!

Bacha, úvaha. Tyhle prázdniny jsou více méně přelomové. Více pro naši Starší. Dostala se na více leté gymnázium a tohle vysvědčení bylo zdřejmě poslední se samýma. Uvidíme. Méně pro tu Mladší, zůstává jí stále stejná paní učitelka, ano, tak která nás terorizuje spoustou domácích úkolů, sama si ordinuje úlevy a nám (rodičům a dětem) nodpustí nic. Úvaha se nedostavila, škoda.

Dost však skuhrání. Budeme si s Klidnou (nemá důvod být Naštvanou) užívat volných dní. Cyklisticky. A snad i jinak.

Jo konečně mi došlo proč já se vlastně na ty prázdniny těším. Je to kvůli pravděpodobnosti, pravděpodobnosti, že pojedeme na dovolenou, že děvčata budou delší donbu v kuse mimo rodné hnízdo, ne to není ono. Já vlastně ani nevím.

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat