Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 24. května 2004

Zvládáte svou nahotu?

Na veřejnosti? Na místech tomu vyhrazených? Doma? Nebo je pro Vás noční můrou máte-li se svléknout?

Zajímá mne běžná nahota, taková z koupelny do ložnice, třeba i před dětmi, pokud nějaké máte. Před známými lidmi. Členy širší rodiny. Co vy na to jaký je Váš postoj?
Proč o tom píši? Nedávno jsme se na toto téma bavil se známými. Zarazilo mne konstatování, "Já svou nahotu prostě nezvládám, na nuda pláž bych nemohla!". Stejná scénka opakovala při náhodné společné návštěvě sauny, pečlivě zabalená do prostěradla zopakovala předchozí výrok. Přitom se nemá za co stydět, naopak! :-)
Tato událost mi přivolala jiný zážitek z dřívějška. Na jednom vandru jsme zalehli u rybníka a chystali se na přespání. Večerní koupel "jen tak" všem připadla jako opravdu dobrý nápad. Jen Zuzana byla jaksi zamlklá. Rychle se svlékla a ve vodě byla první. Naskákali jsme za ní. Jenže voda nebyla příliš teplá. Potupně jsme rybník jeden po druhém opouštěli. Nakonec jsme byli všichni venku, jen Zuzka pořád setrvávala ve studené rybniční vodě. Napůl utření jsme ji začali lákat ven. Napřed vcelku klidně, pak už poněkud hystericky se jmula nám vysvětlovat, že ona z vody nepůjde, že bychom ji viděli nahou. Nakonec se zasekla zkroucená v místech kde bylo asi po pás vody a Kamila ji vytáhla na břeh. Všechno celkem dobře dopadlo, ale ten rok už nás nějak to koupání přešlo.
Mezi mými nynějšími známými se najdou různé páry o kterých v tomhle ohledu něco vím. Některým nahé tělo nedělá problémy, jiní jsou rozpolceni napříč rodinou. Vlastně neznám pár, kdy dáma ANO a pán NE. Více je jich sestaveno opačně, hlava rodiny by si dala říct, ale paní na odhalením těle cosi překáží, pěkný protimluv, což?

7 komentářů:

  1. ja se nahote nebranim, je to tak pritozene, tak proc ne?

    OdpovědětVymazat
  2. takže:Na nuda pláž nechodím, protože bych si kazila estetický dojem z jiných nahých těl. Do českého rybníka nelezu ani nahá ani oblečená, protože je tam studená voda. Koupu se jedině v moři nebo maximálně v soukromém bazénku. U moře jsem nahoře bez a je mi to šuma fuk, ale pokud bych byla ve větší společnosti známých lidí - navíc párů, tak se nesvlíknu - to není stud nebo tak něco, prostě nemám důvod se svlíkat před kdekým. Když je pláž plná cizích lidí, tak to mi nevadí. Tak si vyber :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Vybráno!Já už mám vybráno! :-) Rozhodně jsem nespisoval ten spot abych někoho soudil. Jen prrovokuji. A dokonce Ti, Rhapsody, ani nenapíšu, že jsem takovou reakci čekal, nebyla by to pravda.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak kde a kdy...U nás doma (tedy u rodičů) byla nahota tabu...
    Teď bydlím sama (a sem tam s kamarádem) a chodím doma nahá docela samozřejmě. Sama i s ním...
    Na nudapláže chodím a ráda. Jen těch stařešinů povadlých by tam mohlo být méně...
    Ale já nejsem normální - viz můj blog :-)

    OdpovědětVymazat
  5. 2Mládě:Na Tvůj blog se rád podívám, jen procedura mi připadne pměrně komplikovaná, co skrýváš? Své nahé fotky? :-) Jinak můj přístup je téměř shodný s Tvým. Tož tak.

    OdpovědětVymazat
  6. To je otázka...přiznám se,že o tom také přemýšlím.Na nudistické pláži jsem ještě nebyl,ale když slyším,jak je koupání "bez" příjemné,rád bych to zkusil.Takhle teoreticky v tom nevidím problém,ale nevím,jak bych reagoval,kdyby přišlo na věc.... Asi jde jen o zvyk,"nejhorší" je asi ten první krok. Chce to najít odvahu. Tak tedy přeji hezký den,hodně sluníčka a odvahy.Mirek-JonášII.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak už mám několik "křestů" za sebouTak už jsem se osmělil a "hanbaté" koupání jsem vyzkoušel a moc se mi zalíbilo.Podivné,nezvyklé a zvláštní pocity (nedá se říci stud,ten to ani nebyl) jsem měl jen prvních několik okamžiků,připadal jsem si,jako kdybych šel do veřejných sprch,které jsme měli třeba na koleji.A že tam byly i "osoby úplně opačného pohlaví?",nejdřív jsem si myslel,že se studem propadnu,ale pak mi to přišlo celkem normální,i když jsem ty lidi neznal-všichni se chovali nenuceně a nijak si té nahoty nevšímali a nezdůrazňovali ji.Dokonce jsem se přistihnul,že přemýšlím o tom,proč jsou v bazénu,kam chodím,oddělené šatny pro dámy a pány.Jen chvilku trvalo,než jsem na to přišel-je to bazén pro "textiláckou většinu" a my-naturisté-jsme tam jen "trpěni". Takže závěrem-od září loňského roku jsem se zatím jinak než "na nuda" nekoupal - a je to moc fajn,doporučuju všem to vyzkoušet.Hezký den všem přeje "nudista" Mirek-JonášII.

    OdpovědětVymazat