Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 25. května 2004

Nahota a já.

No co, když to vydrží ti okolo, tak já se klidně svlíknu, no. :-)

Nejsem naturista z přesvědčení, ale příležitost vystavit holé tělo slunečním paprskům rozhodně nepromarním. Na místech k tomu vhodných jsem nahý rád. Vyhledávám však lokace, kde si mohu dopřát soukromí, alespoň vzdáleností, když ne jinak. Nudapláže vynechávám, rozhodně z ohledů k ostatním!

Co bych si vymýšlel, moje postava má do ideálu daleko. Avšak Greenpeace mne do vody ještě netahali! Fakt! :-)

Proto mne celkem překvapilo, když na pláži u Atlantiku, ve Francii, jsem se stal středem pozornosti staršího manželského páru. Dobrých deset minut, celkem se zájmem koukali směrem kde jsme leželi. Teď, když o tom tak přemýšlím, asi se nedívali na mne, ale na mou manželku. Jenže v té chvíli mi to nedošlo a začal jsem řešit, proč mne očumují. Nic jsem nevymyslel. A zeptat jsem se nešel. :-)

Možná to bylo tím, že za určitých okolností ho mám fakt malýho! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat