Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 7. dubna 2004

No, tak jsem down, no.

Při čtení některých deníčků jsem si říkal, "Jak je možný, že tolik lidí má špatnou náladu? Nebo to píšou jen aby si jich někdo všimnul?". No řešení nemám. Tedy, ani ho nehledám. Jen si to sem malinko poznamenám, abych za rok věděl, že jsem zrovna dneska na tom nebyl nejlíp.
Píšu tedy, že mi tak nějak není do skoku. Nedaří se mi a nedaří. Server se už nevypíná o půlnoci, ale kdykoli! Jen počkej, lumpe! Počasí stojí za starou belu a já už jsem zase v práci.

Dopoledne jsem byl v Praze a pivo k obědu jsem si opravdu neměl dávat. Pošouplo mne do silně melancholické nálady, umocněné ještě provazy deště na přední sklo auta. Nic memá smysl. A to jsem si včera myslel, že má všechno smysl. Zlaté slunko, zelená tráva, modrý nebe, včera i ten déšť by byl méně šedivý.

Proč to, nikdy jsem takhle nereagoval, že by..., ale ne to nemůže být příčina. Pravdou dokonce je, že lítost od druhých mi nepomáhá. Jo fyzický kontakt to je něco jiného. Zkrátka a dobře potřebuju nutně, aby se mi něco v nejbližší době podařilo, jinak se z toho vyhrabu až na letní dovolené.

V sobotu (to je důležité) jsem fotil pro M. kytky na skalce a když se mi povedla pěkná včelka v divokém tulipánu, říkal jsem si dám ji do blogu ať mají radost i ostatní, jenže než jsem to udělal, hle Medhi mne předběhl. Užijte si jarní téma na jeho blogu, v mém stavu bych těžce nesl pocit, že někoho kopíruju. I když sobota byla třetího.

2 komentáře:

  1. dej sem tu včelku, prosím!!! díky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. niekedy to chce odstup..oddychnut si, vypnut.. a vtedy ta napadne, v com ten problem vlastne je. :)

    OdpovědětVymazat