Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 2. dubna 2004

Vo co jim jde?

Teda, těm dámám které se oblékají, jak to říci, podivně?
Udeřilo jaro, no asi zde není souvislost, ale přece. Potkal jsem paní neurčitého věku, mě připadala starší, podle všeho ona si připadala mladší. Normálně bych si jí nevšiml, ale málem jsme se srazili. A teď k tomu co mne donutilo k zápisu. Měla naprosto šílenou kombinaci oblečení!
Vezmu to od hlavy, černé vlasy, temné líčení, bunda - semiš s indiánskými třásněmi, černá, kabelka v podobném duchu jen lesklá, černá, sukně a to mi nesedělo, tyrkysová s tmavým kárem z takovýho chlupatýho materiálu do půl stehen, punčocháče - silné se vzorem, černé, pak zhrnutý štulpny, taky černý, no a celé to bylo zakončeno polovysokými kozačkami z modré rifloviny!
No škoda, že nebyl foťák, takhle to nejspíš nevynikne, ale snažil jsem se!

Vlastně nemám příliš vytříbený vkus, ... :-)

4 komentáře:

  1. Jj lidi sili :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Žeby jaro?No já nevím, bylo to takový zimně šílený! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak jak ji popisuješ, to musela být paní Kašpárek :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Byla celá taková divná.Ale třeba byla hodná. :-)

    OdpovědětVymazat