Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 17. února 2004

Čtu špatný blogy!

Vždycky když mne něco napadne tak je to už napsaný. Asi čtu špatné blogy (čti příliš dobré).

Dnes ráno po cestě do práce jsme s kolegou řešili problém stereotypu ranního vstávání, vesele si to rozvíjejíce, říkám si, to chce domyslet a bude námět na spot jak víno. Večer sednu ke klávesnici, písknu si na internet a kouknu k Arsinoe a co tam vidím Časová smyčka a jak pěkně napsáno! Zkusím něco jiného, jindy, jinak.


Stejně budu druhý. To je moje věčné téma. Pořád své akce promýšlím a když se konečně rozjedu, všimnu si, že na odbočce, co na odbočce, přímo před nosem mi někdo vyrobil můj sen, mou myšlenku, popsal naládu, zobrazil mindrák, načrtl úvahu... Jen realizace je taková lepší, živější než ta moje upachtěná, pomalu vymyšlená, dlouho převalovaná.


No to jsem si zase nááádherně zanaříkal! 

Žádné komentáře:

Okomentovat