Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 5. ledna 2009

Opět...

...opět nastala ta vzácná situace kdy celou noc sněží a cestáři nestíhají.Zatím co ostatní jistě nadávali, já jsem zajásal. Popadl jsem běžky a vyrazil do práce. Sice jsem nepřišel do práce v limitu, ale za první letošní běžkařský zážitek to stálo. Jako by se vrátilo něco ze mne. Jakoby se někdo ohnutý trošku narovnal. Jakoby...
Domů asi poťapu pěšky. Pohorky jsem si vzal a lyže v ruce mi nevadí. Možná pojedu zadem přes pole. Tam by to mohlo být pěkné. Možná.
Tož tak.

2 komentáře:

  1. Když jsem byla dítě školou povinné, tak jsme při větším udupaném sněhu nebo při náledí jezdili do školy zadem na bruslích. Vzpomínáme na to při každém srazu základky. Letos jsem po delší době opět obula brusle a s Alex jsme celé zimní prázdniny chodily na zimák. Bylo to super, chápu tvé pocity!

    OdpovědětVymazat
  2. Hm.My jsme taky lyžovali na umělým. :-) Jenže tohle byl skutečnej, nefalšovanej, prosolenej a odhrnutej...

    OdpovědětVymazat