Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 5. ledna 2009

2 + 0 + 0 + 9 = 1 + 1 = 2

No to jsem zvědavý co nám ta dvojka přinese.Na Silvestra jsem snaživě lyžoval a celý nový rok mi bylo dost blbě. Asi jsem se poněkud přetáhl. Také to mohl být zanedbaný alkohol protože jsem byl za řidiče a kromě přípitku jsem nic nepil.
Jestli platí jak na nový rok tak po celý rok, bude to docela hrůza. Nepomohly ani brufeny a vzpamatoval jsem se až druhého po ranní kávě. Tak. Jinak se v rámci přechodu nic významného nestalo. Nebo jo?
Tož tak.

4 komentáře:

  1. Tak co, stále ještě jsi zvědavý? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Zvědavý to já jsem pořádjen nevím co ma společného to co se se mnou děje s tou planou kocovinou. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. S kocovinou nic,já reagovala jen na první větu :)
    P.S. Planá kocovina, to je něco jako falešná březost? ;p

    OdpovědětVymazat
  4. 2009Tak abych byl přesný, něco už přišlo, ale nevím co se z toho vyklube dále.
    A jistě planá kocovina je podobná jako falešná březost - nechlastalo se * nešoustalo se, no a následné průvodní příznaky se dostaví. Stačí pro obasnění?
    ;-)

    OdpovědětVymazat