Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

sobota 20. září 2008

Ještě je léto?

No ale já už mám vlastně podzim, chtělo by se mi vykřičet. Tento týden byl hodně divný. Jakýsi nemocný, nemohoucí, ušlápnutý a bolavý. Jako já v poslední době.Ve čtvrtek jsem se dokonce rozlítil na nesmyslný, předražený a prohibitivní parkovací systém v našem maloměstě, kruci pes, hrůza. Lidi parkujou všude a platit hodinovou taxu za pár minut vyřizování, ani nápad.
Kdyby ovšem celý týden byl jakýkoli, tak dvě hoďky před sobotním polednem, kdy jsem se setkal nejen s kamarádem, ale i s novou knihou a moc milými lidmi kteří se podíleli na jejím vzniku. Prožil jsem si její křest, neodolal a vyplázl prachy. Co už, ta moje je jedna s třistapadesáti a navíc v ní mám i podpisy a je moc hezká. Každý by měl vědět pár věcí o svém okolí, ne.
Zkusím sem prásknout nějaký odkaz, ale nevím ja to s ním bude. Takže se jedná o Atlas rozvoje mikroregionu Hranicko, opravdu mne kniha chytla za srdce a rozhodně to není pro ty dvě deci teplé medoviny co jsme s výše zmíněným kamarádem vypili.

Někdy stačí fakt málo.

Tož tak.

1 komentář: