Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 6. ledna 2008

Lenost a nový rok 2008

Vono už je šestýho? Tak hodně štěstí v tom novým roce, když ten starej udělal frnk! frnk!Venku sněží, za chvíli bude oběd a možná se dočkám i nějakého pěkného nedělního odpoledne a na mne sedla nostalgická a možná i trošku sentimnetální nálada. Minulý rok byl divný, ale bohatý. Bohatý na zážitky, bohatý na přátele, bohatý na smutek.
Tož tak.
P.S. Předsevzetí jsem si nedal, udělal jsem dobře? ;-)

3 komentáře:

  1. udělal :O) Já jsem si ho jako obvykle taky nedala, dokonce jsem si i zapomněla něco přát, tak jsem zvědavá, jak ten rok dopadne. Nezačal zrovna nejlíp, možná jsem si pro jistotu něco přát měla...
    No každopádně krásnej novej rok i tobě, v něm mnoho míň smutku, přátelé a´t vydrží a zážitky se množí :O)

    OdpovědětVymazat
  2. filyDěkuji za přání! Přeji Ti dvákrát tolik co Ty mě a ještě kupičku navíc! ;-) Snad Tě to nestrhne... :-D

    OdpovědětVymazat