Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 11. ledna 2008

Nejslabší článek řetězovky

Ačkoli mám rád borůvky nemám rád šmouly, ani ve zmrzlině.
Ačkoli nemám rád řetězové maily, řetězovky můžu, i jsa neosloven.
Alespoň myslím.Moje plocha neprošla vánočním úklidem, nebyl důvod. Obvykle nepoklízím. A v práci už vůbec ne. Proč taky, že? Bordelář.
Ale teď když mám šanci být nejslabším článkem řetězovky? To je důvod. Koš se poměl. Spousta zástupců způsobila jeho obezitu, tak jsem jej vysypal. Zapátral jsem v adresářích a pleskl zpátky podvečerní fotku ještě z doby kdy mi připadal obrázek na pozadí jako dobrý nápad. Já totiž mám plochu jen standartní zelenou jako ve windovsech 3.0. Neruší, neurazí, ale nezaujme. Tohle taky nezaujme.

$$OBR307175$$

Vždyť říkám, nejslabší článek...

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Většinou jsem ty plochy bloggerům zkritizoval a poprskal. Vím, že to není příliš korektní, když jsem nepředvedl svou nebo své - mám jich totiž víc. Ale ta Tvoje mi nevadí. Ikony jsou na pozadí dobře vidět a vůbec, je to takové zádumčivě uklidňující. Tos´ ode mě nečekal, co? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj aTeo!Úplně se mi z toho rozbušilo srdéčko, tos ani nezamýšlel, co? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka je v poriadku, ale čo ten kôš?!

    OdpovědětVymazat
  4. lojzoKoš? Ten je na svém místě, vlevo vzadu. Něco je špatně? ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem sice o řetězovce nic neslyšela, ale to pozadí se mi líbí :O)

    OdpovědětVymazat
  6. Řekla bych, že ses snažil zbytečně a nejslabším článkem ses nestal. *potutelný mrk*

    OdpovědětVymazat