Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 14. listopadu 2007

Si sem jenom něco prdnu

Pro nedostatek jiných nápadů kam si poznamenat adresu co mne zajímá si ji prdnu sem.

Hledal jsem nějaké historické publikace, či publikace o historii, místa kde se právě dlouhodobě nacházím. No a našel jsem tohle

Hranická historická knihovna

Celkem mne překvapil rozsah, obsah a kvalita publikací a odkazů. Moc příjemný počin. Pokud se chcete začísto do stránek o nejen hranické historii, prosím, tady jsou.

Tož tak.

7 komentářů:

  1. jak to, že to tu vypadá zase jinak? :oO

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem teď emočně nevyrovnaný. Střídám looky, nebo luky?

    OdpovědětVymazat
  3. Na téhle šabloně se mi čte lépe, tak třeba tvá nevyrovnanost bude k něčenu dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vopravdu se to čte líp? A co když nic ořádně nepíšu? Já se nemůžu dokopat k pokračování dovolené. Nemůžu se dokopat k fotkám. Nemůžu se dokopat...
    Nechcete mne někdo dokopat?! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No, je širší a sice je taková temná, ale aspoň nemusím rolovat (jako Ty u mě v Opeře ;) ). U tý s autíčkem se to blbě četlo.

    K hranické knihovně sice nemám co dodat, ale aspoň tak.

    OdpovědětVymazat
  6. pro mě má tenhle vzhled nádech nostalgie, protože přesně s tímhle jsem kdysi začínala. Pamatuješ si to? :O)

    OdpovědětVymazat
  7. filyTo víš, že si to pamatuju. A taky si pamatuju, že mě to děsně štvalo. A tyky si pamatuju, že já jsem taky začínal s tímhle vzhledem, přišel mi takový usedlý. Nebo ušedlý? Teď nevím. :-)

    OdpovědětVymazat