Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 8. srpna 2007

Windows

Hele, kemo, já nésu žádné potróblé domácí kutil, kapiš to?

...

škábej ty prkna ať sou bílý,

škrábej ty prkna musej bejt

...

garáží bruska drsně kvílí

na voknech novej nátěr musí bejt

...

No nic, dost pochybné poezie, která vlastně není až tak moje. Pod tíhou průniku Microsoftu na čínský trh a podpořen nepřítomostí tchánova auta v garáži, sveřepě jsem se vrhl do odstraňování a následné obnovy nátěru na venkovních rámech našich kastláků. Notně poprášen jemným prachem, bílým, trávím každou volnou chvíli tímto adrenalinovým sportem. Natírání přenechávám Spokojené, upadám totiž následkem nadýchání se výparů do depresivních a chmurných nálad ústících v sebevražedné pokusy pro nesnesitelnou bolest hlavy. Ne, žádné vidiny, jen kocovina! Mám já nějkou radost na tom světě? Nemám!

Tož tak.

1 komentář:

  1. 2Mikin:
    Ale di ty :) To bude dobrý... Jsi schopný muž, když se takhle činíš. Chválím.

    OdpovědětVymazat