Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 6. srpna 2007

Valšovický pohár 2007

Jak jsem to zkoulel.

Sobotní nerozhodné počasí s větrným akcentem a mrečným slunečníkem přálo celému přátelskému ladění tradičního petanqu turnaje ve Valšovicích. Vzhledem k tomu, že se jedná o otevřený turnaj, sešla se zde řada začínajících i mírně pokročilých hráčů. Startovní pole bylo vyšpekováno kvalitními registrovanými borci. Hrálo se systémem mele, tedy první čtyři kola zápasy losovaných dvojic. Finále systémem K.O. Sehrál jsem celkem osm zápasů. Díky skóre a dvěma výhrám jsem dokázal postoupit do první šestnáctky. Pak už jsem zvládl vyhrát jen jeden zápas a tím jsem obsadil pro mne pěkné dvanácté místo.

V závěru jsem se cíti docela unavěně. Být celý den na nohou ve větru a na slunci není žádný med. Příště musím zvážit delší kalhoty, možná i triko s dlouhým rukávem.Valšovice jsou tímto počasím již pověstné.

Co konstatovat na závěr?

Los byl dobrý.

Umístění bylo dobré.

Byla pohoda.

Příště půjdu zase.

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat