Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 25. července 2007

Lýtka jako konve?

Tak ty mám už od pondělka.

Nedělním zmražením se něco posunulo. Večer ještě celkem dobré pocity. Takové normální, radost že jsem vydržel v mrazu, nadšení ze cvičení, uvolnění při plavání v lomu a tak. Jenže v pondělí jsem si připadal jako robot. Tuhá kolena a oteklá lýtka mi dávala poci chůze v rourách od kamen. A v úterý zase.

Nedalo mi to a zeptal jsem se rehabilitační sestry po úterním cvičení. Chvíli se kroutila, jakože jsetli mám pitný režim a jaké mám další obtíže. Ujistil jsem ji, že žádné. Nakonec z ní vypadlo, že by to taky mohlo být tím jak mnoho nárazově cvičím. Považte! Jako že mi rostou svaly. No fuj!

Dneska jsem zatím bez příznaků. Možná to bude tím, že už nerostou, ty svaly. Možná to bude i použitím vibračního masážního pásu na lýtkové svaly. Báječné! Doporučují čtyři z pěti Mikinů.

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat