Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 27. dubna 2007

Let's go geocaching!

Z nedostatku jiných podnětů a také protože tu občas píšu o pokladech a tak, vložil jsem do menu odkaz na svou GC statistiku.

Vím, že mám malé skóre, zato jsem geochachoval ještě v době kdy v Česku bylo sedm pokladů z toho čtyři v Praze. Možná, že počet nesedí, ale tak nějak si celou situaci pamatuju. Záhy mne přestalo bavit se koukat na prázdnou mapu republiky a neschopen akce uložení vlastního pokladu pod tíhou zodpovědnosti jsem se na celou věc vykašlal. Jaké však bylo mé překvapení, když jsem po několika letech při přátelském rozhovoru zjistil, že kdo nehledá poklady jako by nebyl.

Začal jsem tedy znovu a s novým nadšením se vrhl do hledání.

 

Tož tak.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat