Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 30. října 2006

Miss barva ložnice 2006

a taky 2007, 2008, 2009, ... Tím chci naznačit, že nebudu malovat každý rok, rozhodně ne.

Práve v ložnici pokročily do takového stádia, že již nebylo zbytí a museli jsme uspořádat soutěž o barvu. Vítězné tažení barev v našem interiéru zahájila oranžová v jídleně. A povedlo se jí to vážně dokonale. Jídelna je na severní stranu a oranžové stěny ji prosvětlí skoro za každého počasí.
Ne že bychom neměli jedinou barevnou stěnu za celou naši historii malování, ale anabáze s růžovou ložnicí, malovanou na počest narození Mladší, mne tak vyčerpala, že jsem se zařekl a dlouho nemaloval jinak než bílou. Díky Primalexi!
Pokud by někdo chtěl vědět proč jsme měli růžovou ložnici, tak bych odpověděl nevím. Pokud by nepřestal v naléhání, zamyslel bych se a vzpoměl si na růžové závěsy a přdhozy přes postele a růžové polštářky a ... no byla taková doba, co Vám budu povídat a Mladší už je dvanáct, takže to bylo dávno.
Moderní nátěrové hmoty a akrylátové tónovací barvy nás přesvědčily a nadchly. Dokonce i při mém neumělém máchání štětkou, ke které jsem se vrátil po krátkém koketování s chlupatým válečkem, nezanechávají kocoury(zatracená růžová!). Na radu kolegy jsme se začali zajímat o tónované barvy Primalex. Fakt dobrý. Chvíli jsme si mysleli že si nevybereme. Tedy z deseti TRENDOVÝCH odstínů, fuj to je slovo. Růžová nepřipadala v úvahu, modrá je studená, okrová vyblitá, hnědá no tak to nebudu komentovat, meruňková je skoro jako oranžová a ta zdobí jídelnu. Zbyly tedy barvy žluté a zelené. No a protože jsme se nemohli rozhodnout padl návrh na dvojkombinaci. A raději světlejší, že? Ano miláčku!

And the winner is

citrónová a
světle zelená

Světle zelená se sice jmenuje žlutozelená a dokonce tak i vypadá, to ná ovšem nemohlo odradit. Zmíněnými barvami jsme za pomoci tapecírovací pásky, metru a tužky vytvořili na stěnách geometrické obrazce podobající se pravoúhlým rovnoběžníkům a vypadá to moc hezky.

Když jsem zrovna nemalovali, utráceli jsem peníze. Koupili jsme si budovou nebo dubovou podlahu (se mi to fakt plete a Spokojená je ze mne na prášky, no), systému Click. Moc pěknou a hlavně v akci. Stali se z nás VIP zákazníci dvou X a u Bobra jsem nic nekoupili, ani chryzantémy.

Nechápu proč, ale dovezli jsme si Mladší a Starší domů z podzimek a to jen proto, aby nám Starší řekla, že jí barvy připadají moc VESELÉ, ach jo.

Tož tak.


3 komentáře:

  1. To je přece prima, mít v ložnici VESELO!
    Citrónová byla i naší favoritkou, už ji tam mám rok a stále se neomrzela ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No výborně!Skoro mi bylo smutno, že nezaskočíš, když jsme \"skoro\" sousedi. Tož vitaj! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sousedi houstnou! No, těpéro, až na mě přijdou všichni ti, o které o občas nelichotivě otřu..;)

    OdpovědětVymazat