Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 31. října 2006

Konečně mám laser!

Musel jsem si si k němu sice koupit přímočarou pilku, to však nijak nezmírňuje mé nadšení.

Tak jako jsou věci které nadchnou dámy, a vybavení kuchyní k nim nepatří na prvním místě, existují i věci které nadchnou pány, tedy i mne. Nikdy bych ovšem neřekl, že mi způsobí takovou radost věc, kterou lze jen obtížně považovat za připojitelnou k PC. Přímočará pila.
Již dříve jsem taková zařízeníčka používal. Většinou jsem si je půjčoval od kamarádů a kolegů z práce. Jedinou světlou vyjímkou byla horkovzdušná pistole, která však již dávno vychladla. Se sobotním nákupem podlahy Click padlo rozhodnutí zakoupit NÁSTROJ. Chvíli jsem se nerozhodně poflakoval v oddělení ručního nářadí u dvou X a u Bobra, nevybral jsem si, jejich škoda, měli více přitlačit. Rozhodnutí jsem odsunul k návštěvě obchodu v našem maloměstě. A dobře jsem udělal!

Jistě znáte tu situaci kdy regál je plný zboží a vy se musíte rozhodnout nejen podle ceny, ale i podle barvy a jiných, zajisté podstatnějších, vlastností vystavovaného zboží. Ne tak zde, v malém obchodě na malém městě. Měli dvě. Nejen podle druhu, ale i co do počtu. Jaká slast pro nerozhodného maníka jako jsem já. Jena dražší, druhá levnější. Jedna věhlasné značky o druhé jsem netušil že existuje. Jedna měla to, druhá ono. Avšak! Avšak ta levnější měla laserové ukazovátko! To mne nadchlo. Větší výkon či prořez a další výhody se mi zdály již podružné, ale podstatně přispěly k rozhodování. Konečným šťouchem mému váhání pak byla záruka tři roky a LED osvětlení pracovní plochy.
Ptáte-li se, a vy se jistě ptáte, která že je to ta má vyvolená, pak vězte, že ta jediná je přímočará pila JS 800 LD. Dámy prominou?

Tož tak.




4 komentáře: