Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 17. srpna 2006

Koncerty pod širým nebem, ale no prosím, proč né, řeklo sluchátko...

Tento příspěvek je útržek mailu. Poměrně přesně popisuje co jsem dělal minulý víkend ze soboty na neděli a také co hodlám dělat tento víkend v sobotu odpoledne.Z mailu(mého):

I z toho Kyjova jsem nakonec jeli ko Vyškova na dálnici. Málem jsem usnul a museli jsme se střídat. Vydrželi jsem tam totiž až na Dusilovou, abychom zjistili, že takhle komplikovanou muziku nezvládneme. A to jsme rozdýchali i hodinové nastavování aparatury. Dokonce Martina zaslechla jak si dvě náctiletá děvčata špitají, že je to trapas odhcházet z Dusilové. Ach jo.

O víkendu zkusím jet na Cimburk u Městečka Trnávka, měla by tam být Druhá Tráva(odpoledne ) a v noci Samson a HopTrop(když je slyším hrát vybaví se mi Had s Prófou).

Dodatek...
Druhá tráva hraje ve dvě odpoledne...
HopTrop v deset večer...
Mezitím hrají kapely které neumím zařadit...

Jo a v tom Kyjově, to byl Žalmanův folkový Kyjov.

Tož tak.

P.S. Odkazy tady nebudou, protože jsem nic od pohledu trvalého nenašel, tak zkuste hledat sami. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat