Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 7. července 2006

Tobogán

Aneb opojení z rychlé jízdy a gejzírovitých výstřiků.Prázdniny jsou v plném proudu a já jsem se ani nepochlubil jak dopadlo vysvědčení. No, dobrý. Teda Starší dvě dobrý a Mladší žádnou, ale to je dobrý. Tolik k výsledkům druhého pololetí a závěru roku. Starší se tímto loučí také s "liduškou". Jen doufám, že klavírní umění e jí bude někdy hodit.
Mladší si užívala polsední týden prázdnin u koní na táboře. Stejně by se ve škole nudila a paní učitelky má za celé čtyři přešťastné roky také plné zuby. Naštěstí ji zanechá na prvním stupni.
Tento týden se Starší tolik nudila, že přistoupina na společnou výpravu na koupák. Ostatně pěkným koupalištěm s tobodánem nepohrne nikdo, takže nakonec jsme příjemně strávili podstatnou část volných dní mezi ostatními postavičkami v plavkách na tomto pěkném koupáku. Mimo to, že jsem se zdokonalil ve hře kterou někteří zovou backgammon a jiní vrhcáby, podařilo se mi vylepšit i styl dojezdu z tobogánu.
Po počáteční nvolnosti způsobené příliš rychlo jízdou ve střední části bleděmodré trasy tobogánu jsem přišel na to, že čím rychleji jedu tím kratší dobu se bojím a tím víc se mi nakonci motá hlava. Celkovou radost z bláznivé jízdy se mi podařilo znásobit vypracování osobitého stylu při dojezdu, jednoduše v poslední chvíli zvednu nohy do praku a svou mohutnou prdelí zvednu tolik vody, že se diví človíčkové až na protějším břehu dojezdového bazénu. Jsem hračička.
Taky jsem se vlastní neopatrností spálil. Zatím jen na ramenech a stehnech, ale pravděpodobně mne čeká ještě další tortura, bo se chystáme chodit v Chorvatsku na nuda. Ach jo chudák můj zadek.
Tož tak.

2 komentáře: