Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 29. června 2006

Zkyslo mi mléko

To už je za poslední týden po druhé, kruci!Nikdy bych nevěřil, že mne taková banalita rozhodí natolik abych napsal příspěvek. Ikdyž mám pocit, že už jsem si na to stěžoval, asi loni? Už, už to vypadalo, že za to může léto, ale pak jsem se pořádně podíval na datum spotřeby a zjistil jsem, že mléko mělob ýt vypito již v úterý, ach jo. To znamená, že se mi přeházely, byly přeházeny, lahve v lednici. V plastech jsem dohledal, že ty co jsme vypili včera a předevčírem byly až do třetího, ach jo.
V poslední době přežívám hladce až hrůza. Úplná pohoda. Nic neřeším. Mladší je na koňském táboře a není tudíž koho "vychovávat". Starší si totiž nenechá nic líbit a bezatk si organizuje svůj čas sama. Včera si byla pro kolo u známých. V neděli když se od nich vraceal změnila dopravní prostředek a kolo zůstalo viset ve stodole.
Přemýšlím co budu dělat o víkendu. Auto by už mělo být od doktora doma. To jsem zvědav co všechno miláčkovi dělali. Snad přestanou alespoň hučet ložiska a klepat v řízení, to by bylo hodně dobré. Taky bude mít obnovenou technickou. Takže bude správně řídit, brzdit, svítit a emitovat. Možná tedy pojedeme na výlet. Dojedeme takm kam chceme(řídit), zastavíme kde budeme chtít(brzdit), při cestě zpátky se neztratíme(svítit) a všechny otrávíme smrady všelikými(emitovat).

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat