Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 27. září 2005

Banality

Co se asi tak děje u prkenné ohrady?Starší byla nemocná, měla angínu.
Mladší byla na škole v přírodě, přijela spokojená, jen jsem si ji zapoměli vyzvednout.
Škrábeme malbu v jídelně, stěrkujeme a budeme malovat.
Dnes jedeme do Brna, abychom se zítra zůčastnili návštěvy v lanovém centru.
Budeme spát u kamarádů, takže se nevyspíme, tak to zkrátka je.
Moje oblíbené knihkupectví žije prodejem učebnic, tolik šikovných mládenců a půvabných slečen jen tak nepotkáte!
Do konce října má být Babí léto, uvídíme aneb povídali že mu hráli.
Včera měla jmeniny Andrea, tak jsem některým popřál.
Dneska je Jonáše, tak toho neznám.
No a zítra? Zítra bude středa!

Ještě jedna věc. Pokud vám někdo bude tvrdit, že něco poslal v pátek nicméněš vám to v pondělí nepřišlo a nemůže vám dát ani číslo balíku dpd ani žádnou jinou informaci vedoucí k dopadení zásilky, jen vám tvrdí zítra to tam máte, určitě, pak vězte, že zásilku právě odeslal a o pátku přesvědčuje jen sám sebe...

Nakonec jsem mluvil s řidičem a zásilka přijde dnes, jen aby to nebylo pozdě.

Tož tak.

3 komentáře:

  1. JmeninyTaky rád přeju k jmeninám. Touto dobou před rokem jsem se velkolepě chystal popřát k jmeninám objektu mého nemalého zájmu. Vybavil jsem se výbornou bonboniéru a vońavou bílou kytku. Bonbóny se dochovaly do dnes, ale při příležitosti ročního výročí nerealizovaného záměru je sním (všechny na žal). No, možná rok 2006, kdo ví??

    OdpovědětVymazat
  2. zapomněli jste ji vyzvednout? :OD No nic :O))))

    A jak bylo v Brně? Že se, člověče, neozveš ;O)

    OdpovědětVymazat
  3. Neozval jsem se,protože jsem byl poněkud roztřepaný... :-)

    OdpovědětVymazat