Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 4. července 2005

Ačkoli se mohlo stát cokoli...

...nestalo se vlastně nic. A nebo, že by?Veškeré plány vzaly za své a já pod krutým koupelnovým jařmem jsem úpěl ve své nechtěné profesi elektrikáře. V sobotu Spokojená pravila, že jí chybí fyzická práce a popadnuvše zednické kladívko hbitě otesala bytek omítky v koupelně a přilehlých oblastech. Mne sice zaměstanla převážně myšlením, ale manuálno mne neminulo.

Dnes jsem vynosil co včera bylo obito. Ještě něco jsem obil a vytvořil pro pana zedníka na zítřek roztomilý hlavolam z husích krků, drátů a nejrůznějších montážních krabic. Celé jsem to završil neumělým zatlučením několika hřebíků držáků. Chudáci železní kluci však nevydrželi tíhu zodpovědnosti a po chvíli do jednoho spáchali sebevraždu skokem na podlahu. Proto půjdu zítra později do práce a celý hlavolam s panem zedníkem ještě jednou projdu.

Tož tak.

1 komentář:

  1. ahojnemáš to tu špatný, líbí se mi to ale měl bys tu dát víc šťávy jako myslím tu šedou
    barvu ale dobrý jde na tom vidět čistá práce
    P.S. jestli se zajímáš o křečky tak se mrkni na můj blog;)

    OdpovědětVymazat