Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 3. června 2005

Do dnes

Tedy od minule do dnes. Do čtvrtka. S vlastně nic nestalo.Spokojená má dlouhé dny. Už od minulého týdne chodí domů až v šest
večer a vstává se mnou v pět. Doufám, že zápřah vydrží. Dnes přišla v
deset. Příjemně si to užívám. Schystám dívkám večeři, zkontroluji
přípravu do školy a zaženu je umýt a spát. Kupodivu neprotestují.
O práci psát nebudu. Nechci. O jiných věcech psát nebudu. Nesmím. A mé
každonenní návštěvy knihkupectví se stávají stále více zištnými -
chodím si číst. Ne beletrii, přece jen mi tam chybí domácí pohoda,
louskám odbornou literaturu.
Dnes jsem si vybral skvělou knihu o kreativní expozici. Skoro celou
jsem ji přečetl a hned vyzkoušel. Pokusím se děvčatům nezůstat nic
dlužen, prosily mne o nějaké fotky jejich krásného nového obchodu pro
internetovou prezentaci. Vyhovím. Nadšeně rád.
Tož tak.

6 komentářů:

  1. Kreativní expozice?To je o focení? Kreativita se dá naštudovat? To jsem teda nevěděl...

    OdpovědětVymazat
  2. Uznávám, že ten název je poněkud zavádějící.Ve skutečnosti se celá kniha točí okolo vhodné volby clony, času, citlivosti filmu a podobných věcí s přihlédnutím k cíli a výsledku fotografování. Kreativitě se nenaučíš, ale můžeš se zdokonalit v používání fotografické expozice pro dosažení svých kreativních cílů.
    Sem se do toho jaksi zamotal. :)

    OdpovědětVymazat