Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 19. dubna 2005

O mazání, šetření a koni

Jo koni. No a?
Mladší zarputile vypňuje rámou jednu dírku v chlebu za druhou.

Já: Proč to mažeš tak málo?
Mladší: Myslíš? Tak já to přimažu. Víš já chci šetřit penízky.
Já: Šetřit?
Mladší: No neutrácet zbytečně, no, rozpačitě odpoví.
Já: A co s těma pěnězma budeme dělat, když je neutratíme?
Mladší: Budeme spořit.
Já: A na co prosím tě?
Mladší: Něco si za ně koupíme!
Já: ???
Mladší: Třeba KONĚ!

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Koně?!! Ono jich bude víc?!

    OdpovědětVymazat
  2. Když neumíš mazatjeden kůň Tě nespasí! :))

    OdpovědětVymazat
  3. To je fakt, já si mažu hodně :) Tak ale aspoň poníka jim snad pořídíš, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. jistě - koně! Čekal jsi snad něco jinýho? ;O) Jen počkej, za chvíli už nebude ani na co mazat, bo si bude spořivá dívka schraňovat pečivo pro nový přírůstek ;O)

    OdpovědětVymazat
  5. Koňská otázkase na rodinných radách vyskytuje s již železnou pravidelností. Netřeba mi děvčata vašich chmurných náznaků, vytačíme si sami. Situace je o to horší, že koně by chtěla i Spokojená. Mladší by v tuto chvíli stačil i pes. Skoro to vypadá na další pokračování oblíbeného seriálu Ranč u zelené sedmy. Jen naše babi není tak třeskutě vtipná. :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak jestli to vázne jen na babičce, nějakou vtipnou ti dohodím ;OP

    OdpovědětVymazat