Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 20. září 2004

Dovolil bych si oznámit, že ...

ve středu budu na veletrhu.

Pojedu autem, to pro ty kdo se bojí.

Pojedu raději pomaleji, to pro ty co mne budou předjíždět.

Pojedu se Spokojenou, to pro ty které se se mnou chtějí setkat.

Pojedu vhodně oblečený (upřesním), to pro ty které to myslí opravdu vážně.

Navštívím, určitě a zcela spolehlivě, stánek Moravských přístrojů, to je dost srdeční záležitost. Pak navštívím TEKO, to je naprostá nezbytnost, bez toho se neobejdu. Zastavím se u SIEMENS, to je otcovská společnost. A nevynechám firmu ESKON, tu mám moc rád, paní ředitelka je šarmantní a třetí den obvykle přijde o hlas.

Tož tak.

6 komentářů:

  1. aTeo: Tož blahopřeju... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dovoluju si oznámit, že na veletrhu nebudu :-) Taky gratuluju :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, sakra, sakra!Zhroutil se mi svět! Nepřežiju to! Nikam nejedu! Oběsím se na kravatě! A já na Tebe tak spoléhal, Modrá krásko! Jdi mi k šípku! Naposledy jsem byl tak down, když mi spadl řetěz na tříkolce! :-|
    Děkuji za gratulace!

    OdpovědětVymazat
  4. Obávám se, že by sesvěšel v případě, že by se tvé tužby naplnily... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to já na veletrhu taky nebudu, ale klidně bych se mohla projít okolo ;O). Pro ty, které to zajímá :O)

    OdpovědětVymazat
  6. Mne by to jisto jistě zajímalo.Jen nevím jestli Tě uvidím, teda když půjdeš okolo. Dnes bych i hrocha přehlídnul pokud by do mne nevrazil. V noci jsem nacvičoval v práci a jsem dost málo neospalý. :)))

    OdpovědětVymazat