Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 30. dubna 2004

Potřebují čarodějnice garde?

Rychle na sebe prásknu co hodláme vyvádět o víkendu ať z toho máte taky něco. Pravda, už jsem tu cosik naznačoval, ale teď to bude bez náznaků, doopravdy.

Dnes musím jít rychle z práce neb vyrážíme do hor Jeseníků na chatu Švýcárnu. Dnes za účelem sletu čarodějic na Petrových kamenech. Po zbytek víkendu si budeme libovat, že jsme mimo všeobecné šílení na oslavu vstupu do EU.
Volal jsem chatařovi a prý už se nelyžuje. Dobře tak. Nemusíme ssebou táhnout běžky a boty a hůlky. Balili jsme už včera a přesto, že situace byla napjatá a chvílemi to vypadalo na skrečování a kontumační vítězství špatné nálady. Přes mnohá protivenství jsme zabalili dva batohy nezbytností. Nějakým kouzlem jsou tentokrát méně plné než jindy. Možná je to tím, že jedeme jen na dva dny? Asi.
Jako jediný mužský účastník naší výpravy mám trošku strach. Tedy, jestli ony mne ty čarodějnice, strigy a černokněžnice vůbec nechají se koukat. No co myslíte? Já doufám, že ano. Mám nachystaný foťák. Pokud mne neuřknou tak budu fotit. Pak sem něco pošlu. Pro ty co neletí taky.

2 komentáře:

  1. Já bych ty baťohy ještě zkontrolovala. Většinou je důvodem malé naplněnosti to, že se něco zapomnělo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jistě.I tato možnost přichází v úvahu, ale je to zbabělé a když už je jednou zabaleno, tak je zabaleno. :-)

    OdpovědětVymazat